loading...

فروش گستر

بازدید : 33
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 زمان : 15:29

ایمیل مارکتینگ چیست؟

در دنیای ارتباطات، بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ یکی از زیرشاخه‌های دیجیتال مارکتینگ است که ابزاری از کسب و کار بشمار می آید. شرکت‌ها و استارتاپ‌های بسیاری، هرساله هزینه‌ قابل توجهی برای این ابزار قدرتمند مارکتینگ و ارسال انبوه کمپین‌های تبلیغاتی انجام می‌دهند حدود ۵۰ هزار شرکت، سایت و بلاگ اینترنتی از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند. ایمیل مارکتینگ عنصری تأثیر گذار در ارتباطات است اما کمتر مورد استفاده صحیح توسط مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ قرار گرفته است.

افزایش استفاده از فضای مجازی در چندسال گذشته فرصت‌های زیادی برای تبدیل پتانسیل‌های موجود به فروش و عرضه خدمات ارائه داده است. هزینه و زمان کمتری نسبت به سایر روش‌های بازاریابی، بسیاری از صاحبان کسب و کار را ترغیب به استفاده از این روش کرده است. ایمیل مارکتینگ باعث افزایش ترافیک لحظه‌ای سایت می‌شود که با افزایش آن ، رتبه و سئو سایت پیشرفت می‌کند.

انتخاب طیفی مناسب از مطالب و گزینه‌های منحصر به فرد برای قالب بندی، ایمیل مارکتینگ را بسیار قابل تنظیم‌تر از سایر تبلیغات می‌کند و باعث افزایش اعتبار دامنه و اعتبار صفحات می‌شود.

از ایمیل مارکتینگ می‌توان به عنوان یک روش برای تست محتواهای مختلف استفاده کرد و از نتایج تست از طریق ایمیل مارکتینگ در کانال‌های دیگر بازاریابی بهره مند شد متن ایمیل به مخاطب نباید بیش از حد طولانی باشد بلکه باید معرفی کننده محصول و خدمات به طور خلاصه باشد و خواننده از ایمیل یک نکته مفید را دریافت‌کند.

استفاده از یک سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ، ساخت قالب ایمیل و ارسال انبوه به کاربران را در ساعاتی مشخص و متناسب با هدف فرستنده میسر می‌کند. طراحی ایمیل حرفه‌ای، قدرت ارسال بالا و همچنین ریسک بسیار پایین اسپم از مزایای استفاده از این ابزار تبلیغاتی هوشمند و نقش دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار است.

آی پی ‌های سرور طی یک بازه زمانی خاص و بر اساس روش‌های استاندارد به آی پی معتبر ارسال کننده ایمیل تبدیل شده و ایمیل‌های ارسال شده از این آی پی بدون مشکل به اینباکس ارسال می‌شود. این روش در حال حاظر تنها روش قانونی ارسال ایمیل‌های تجاری در سطح انبوه می‌باشد.

ایمیل مارکتینگ در صورت عدم وجود محتوا معتبر و ارسال به افراد اشتباه، توسط گیرنده به پوشه اسپم فرستاده می‌شود، اما در صورت ارزشمندبودن ایمیل نه تنها آزاردهنده نیستند بلکه می‌توانند بسیار مفید باشند. استفاده از کلیدواژه های تخصصی، کسب و کار در متن ایمیل باعث می شود، ایمیل در صندوق اصلی اینباکس قرار گیرد و کاربران از محتوای آن استقبال کنند.

بهترین زمان ارسال ایمیل بازاریابی

افراد در هر کجای دنیا به عنوان کاربران اینترنتی بسیاری از کارهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، بهترین زمان برای ارسال ایمیل‌ها و افزایش نرخ بازشدن توسط گیرنده ایمیل از جمله مباحثی است که همواره دغدغه صاحبان کسب و کارها است. زمانبندی مناسب می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر کارایی کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کار شما داشته باشد.

ارسال محتوای جذاب

شما باید برای نتیجه گیری بیشتر و به بهتر از طریق بازاریابی ایمیل و افزایش تعامل با مخاطب پیام ها و محتوای جذاب و جالب توجهی را برای آنها بفرستید. برای جذاب تر کردن پست های خود بسیار مهم است که تیتر جذاب و شگفت انگیزی را برای مطالب خود استفاده کنند. همچنین قرار دادن تصاویر جذاب نیز نقش بسیار مهمی در جلب توجه مخاطب شمامی تواند باشد.

بررسی کنید که مخاطبان شما چه چیزهایی را ترجیح می‌دهند

با استفاده از پلت فرم های رایگان تبلیغاتی می‌توانید برای مخاطبان خاص خود تبلیغات ارسال کنید تحقیقات نشان می‌دهد که خستگی ناشی از تبلیغات در بین مردم به سرعت در حال افزایش است ،از همین رو شما باید تبلیغاتی هدفمندی را از طریق شبکه های اجتماعی به مخاطبان ارسال کنید.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

در دنیای ارتباطات، بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ یکی از زیرشاخه‌های دیجیتال مارکتینگ است که ابزاری از کسب و کار بشمار می آید. شرکت‌ها و استارتاپ‌های بسیاری، هرساله هزینه‌ قابل توجهی برای این ابزار قدرتمند مارکتینگ و ارسال انبوه کمپین‌های تبلیغاتی انجام می‌دهند حدود ۵۰ هزار شرکت، سایت و بلاگ اینترنتی از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند. ایمیل مارکتینگ عنصری تأثیر گذار در ارتباطات است اما کمتر مورد استفاده صحیح توسط مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ قرار گرفته است.

افزایش استفاده از فضای مجازی در چندسال گذشته فرصت‌های زیادی برای تبدیل پتانسیل‌های موجود به فروش و عرضه خدمات ارائه داده است. هزینه و زمان کمتری نسبت به سایر روش‌های بازاریابی، بسیاری از صاحبان کسب و کار را ترغیب به استفاده از این روش کرده است. ایمیل مارکتینگ باعث افزایش ترافیک لحظه‌ای سایت می‌شود که با افزایش آن ، رتبه و سئو سایت پیشرفت می‌کند.

انتخاب طیفی مناسب از مطالب و گزینه‌های منحصر به فرد برای قالب بندی، ایمیل مارکتینگ را بسیار قابل تنظیم‌تر از سایر تبلیغات می‌کند و باعث افزایش اعتبار دامنه و اعتبار صفحات می‌شود.

از ایمیل مارکتینگ می‌توان به عنوان یک روش برای تست محتواهای مختلف استفاده کرد و از نتایج تست از طریق ایمیل مارکتینگ در کانال‌های دیگر بازاریابی بهره مند شد متن ایمیل به مخاطب نباید بیش از حد طولانی باشد بلکه باید معرفی کننده محصول و خدمات به طور خلاصه باشد و خواننده از ایمیل یک نکته مفید را دریافت‌کند.

استفاده از یک سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ، ساخت قالب ایمیل و ارسال انبوه به کاربران را در ساعاتی مشخص و متناسب با هدف فرستنده میسر می‌کند. طراحی ایمیل حرفه‌ای، قدرت ارسال بالا و همچنین ریسک بسیار پایین اسپم از مزایای استفاده از این ابزار تبلیغاتی هوشمند و نقش دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار است.

آی پی ‌های سرور طی یک بازه زمانی خاص و بر اساس روش‌های استاندارد به آی پی معتبر ارسال کننده ایمیل تبدیل شده و ایمیل‌های ارسال شده از این آی پی بدون مشکل به اینباکس ارسال می‌شود. این روش در حال حاظر تنها روش قانونی ارسال ایمیل‌های تجاری در سطح انبوه می‌باشد.

ایمیل مارکتینگ در صورت عدم وجود محتوا معتبر و ارسال به افراد اشتباه، توسط گیرنده به پوشه اسپم فرستاده می‌شود، اما در صورت ارزشمندبودن ایمیل نه تنها آزاردهنده نیستند بلکه می‌توانند بسیار مفید باشند. استفاده از کلیدواژه های تخصصی، کسب و کار در متن ایمیل باعث می شود، ایمیل در صندوق اصلی اینباکس قرار گیرد و کاربران از محتوای آن استقبال کنند.

بهترین زمان ارسال ایمیل بازاریابی

افراد در هر کجای دنیا به عنوان کاربران اینترنتی بسیاری از کارهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، بهترین زمان برای ارسال ایمیل‌ها و افزایش نرخ بازشدن توسط گیرنده ایمیل از جمله مباحثی است که همواره دغدغه صاحبان کسب و کارها است. زمانبندی مناسب می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر کارایی کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کار شما داشته باشد.

ارسال محتوای جذاب

شما باید برای نتیجه گیری بیشتر و به بهتر از طریق بازاریابی ایمیل و افزایش تعامل با مخاطب پیام ها و محتوای جذاب و جالب توجهی را برای آنها بفرستید. برای جذاب تر کردن پست های خود بسیار مهم است که تیتر جذاب و شگفت انگیزی را برای مطالب خود استفاده کنند. همچنین قرار دادن تصاویر جذاب نیز نقش بسیار مهمی در جلب توجه مخاطب شمامی تواند باشد.

بررسی کنید که مخاطبان شما چه چیزهایی را ترجیح می‌دهند

با استفاده از پلت فرم های رایگان تبلیغاتی می‌توانید برای مخاطبان خاص خود تبلیغات ارسال کنید تحقیقات نشان می‌دهد که خستگی ناشی از تبلیغات در بین مردم به سرعت در حال افزایش است ،از همین رو شما باید تبلیغاتی هدفمندی را از طریق شبکه های اجتماعی به مخاطبان ارسال کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 26
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 87
  • بازدید کلی : 2763
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه